Friday, October 9, 2015

Сходив на польський фільм в кінотеатр

Проживання у великому місті - у моєму випадку це Краків - дозволяє вибирати серед культурних продуктів.
Так, сам фільм - Król zycia - можна зараз побачити у багатьох містах Польщі, його прокат почали нещодавно декілька мереж. Бачив його в репертуарі і multikino.pl, i cinemacity.pl
Але рівень моєї польської мови ще поки не дуже добрий. Тому англійські субтитри часто допомагали мені зрозуміти, що ж взагалі відбувається на екрані.
Зрозуміло, дивився я так фільм не у звичайній мережі, а в невеличкому кінотеатрі в самому центрі Кракова - "Кіно под Баранамі". Відповідно, і ціна була трішки вища, здається. Я так зрозумів, то такий собі культурний центр і для іноземців теж.
Цікаво, що сам кінотеатр знаходиться аж на третьому поверсі будівлі. Доречі, по-польськи це друге п'єтро, оскільки наш перший поверх поляки називають партер. А "под баранамі", бо так колись в середньовіччі визначали адреси - не через вулицю і номер, а через назву дому, яка має графічну відповідність на фасаді. Ще бачив десь "дім під розою".
Сам фільм новий, нещодавно вийшов на екрани тільки.
Гра акторів і те, як було все знято - сучасно і якісно - мені сподобалися.
Опис фільму доволі плутаний - але це напевно завдяки сюжету, який не має класичної розв'язки, як на мене.
За жанром це була суміш драми і комедії. Головний герой переживає кардинальну зміну свого життя - потрапляє в аварію і лежить два місяці в комі, втрачає роботу і міняє відношення до життя, але глядачам показують все у веселому, комедійному ключі.
Події на екрані викликали у мене цікаві думки, і часто герої говорили прямо про що йдеться.
Але головну думку про життя в радість автор закінчити крапкою не зміг, як на мене.
Загалом, якісний фільм, потраченого часу не шкода, і є бажання продовжити знайомство із сучасним польським кінематографом.

No comments:

Post a Comment